Klantenservice Gierigegasten.nl

Ik wil graag mijn product ruilen
Als je het product om wat voor reden dan ook wil ruilen, heb je het recht om het product na ontvangst binnen 14 dagen te retourneren. Retouren worden alleen geaccepteerd als het product ongebruikt is, in goede staat verkeert in originele verpakking. Stuur eerst een email met je order nummer naar webshop@gierigegasten.nl Graag erbij vermelden om welk product het gaat, voor welk product je het wil ruilen, het nieuwe artikelnummer en de juiste maat. Customer service zal daarna de procedure verder verwerken.

Ik wil graag mijn product terug sturen
Als je het product om wat voor reden dan ook wil terugsturen, heb je het recht om het product na ontvangst binnen 14 dagen te retourneren. Retouren worden alleen geaccepteerd als het product ongebruikt is, in goede staat verkeert in originele verpakking. Stuur eerst een email met je order nummer naar webshop@gierigegasten.nl. Graag erbij vermelden om welk product het gaat en dat je het wil terug sturen en niet omruilen. Customer service zal daarna de procedure verder verwerken.

Prijzen
Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij werken met een geautomatiseerd magazijn. Hier is geen optie om bestellingen af te halen.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via webshop@gierigegasten.nl


Hoe kan ik betalen?
Bij ons zijn er twee betaalmogelijkheden. Dat zijn iDeal (alleen in Nederland) en per PayPal. Met iDeal komt de betaling direct bij ons binnen en wordt de bestelling meteen verwerkt. PayPal is meestal aan het einde van de dag binnen.


Ik kan bij een product geen maat kiezen
Onze voorraad is gekoppeld aan de site, dus als het product in jouw maat niet meer op de site staat is het helaas uitverkocht. Maar het gebeurt zo nu en dan dat orders gecanceld worden en dat die producten weer terug in de voorraad komen. Als producten in een winkelmandje niet worden afgerekend komen de producten weer terug in de online verkoop voorraad. Soms vullen we producten weer aan, blijf dus kijken.


Hoe lang duurt het voordat jullie leveren?
Wij hanteren een standaard levering binnen 24 uur, tenzij anders staat aangegeven bij het product. Dat betekent dat bestellingen die voor 12.00u met Ideal en Paypal worden besteld worden de volgende werkdag worden bezorgd in Nederland. Bij andere betaalmethodes kan het langer duren in verband met de overboekings periode. Deze bestellingen zullen worden verstuurd nadat de betaling bij ons binnen is gekomen. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren. Voor bestellingen buiten Nederland hanteren we andere levertijden.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor orders in Nederland bedragen de verzendkosten €5,95 en voor België €7,95 per bestelling.

Contactgegevens
Je kan ons via e-mail bereiken via: webshop@gierigegasten.nl.